GAIA

GAIA

Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Άνευ Τίτλου

Εδώ κι αρκετό καιρό γίνονται οι ζυμώσεις για την συμπλήρωση των ψηφοδελτίων των υποψηφίων δημάρχων, των δήμων του Νομού.Τις τελευταίες ημέρες όλοι μας στο Δήμο Αγρινίου - και ειδικά όσοι ασχολούμαστε με τα τοπικά μέσα ενημέρωσης και εν γένει την ενημέρωση συμπεριλαμβανομένης και της διαδικτυακής- γινόμαστε κοινωνοί δημοσιεύσεων και έριδων που δεν κολακεύουν κανέναν. Σημειώνω οτι ποτέ δεν με στοχοποίησε κανείς και ούτε στοχοποίησα κανέναν, απλά παρακολουθώ και καταγράφω , όσο μπορώ, αυτά που διαβάζω η ίδια με τα μάτια μου και όχι όσα ακούγονται.Ποιό το νόημα όλων αυτών; Απλά κάποιες φορές δεν είναι ευχάριστο να γίνεσαι κοινωνός προσωπικών διαφορών. Θα μου πείτε να μην γίνω, να μην ασχοληθώ, να μην δώσω σημασία αν δεν θέλω. Να όμως που ο κόσμος είναι μικρός, είμαστε λίγοι , είμαστε γνωστοί, είμαστε άνθρωποι πάνω απ’ολα. Και κυρίως επειδή είμαστε όλοι στον ίδιο χώρο πρώτα εμείς οι ίδιοι πληγωνόμαστε, έστω και με τις εντάσεις των άλλων, ας μην είμαστε “κολλητοί”, ας είμαστε διαφορετικοί και με άλλες απόψεις, η πληγή μένει.Η ομορφιά στην κοινωνία είναι η διαφορετικότητα, η πολυσυλλεκτικότητα των απόψεων, ο σεβασμός στον διπλανό όποιος κι αν είναι απο όπου κι αν προέρχεται. Κι οχι “..να τον κοιτάμε στα δόντια σαν τα άλογα αν είναι γερός κι αν τραβάει” όπως ρατσιστικά είπε, ο αξιαγάπητος κατά τα άλλα, καθηγητής κ. Παλάσκας.Αν κοιτάμε να έχουμε δίπλα μας μόνο τους δυνατούς και να χτυπάμε τους αδυνάτους τότε τι κοινωνία είναι αυτή κ. καθηγητά; Να σας το πω εγώ ένα λαϊκό παιδί, που δεν ντρέπομαι για την καταγωγή μου, κοινωνία των πιράνχας, κοινωνία των δυνατών, που συνθλίβει ο,τι αδύναμο και αντίθετο προς τα συμφέροντα των ισχυρών.Δεν εκφράζω ούτε παράπονο, ούτε οργή -μακριά απο μένα ακραία συναισθήματα- εκφράζω απλά μια άποψη. Θέση και χώρο στο δικό μου έντυπο έχουν ΟΛΟΙ και οι δυνατοί και οι αδύναμοι. Θέση δεν έχουν οι ακρότητες και κυρίως οι στοχοποιήσεις ατόμων και κυρίως συναδέλφων ο,τι κι αν αυτοί πρεσβεύουν. Ο καθένας είναι ελεύθερος να εκφραστεί σε μια ελεύθερη -πιστεύω- κοινωνία και φυσικά να διεκδικήσει ο,τι νομίζει πως του αξίζει. Άλλωστε όλοι κρινόμαστε απο τον κόσμο, αλλά κυρίως απο τον ίδιο μας τον εαυτό. Εγώ κοιμάμαι ήσυχη τα βράδια, αυτό μου αρκεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου