GAIA

GAIA

Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Του ΚΑΡΑΝΤΖΙΝΗ Ευθυμίου Υποψηφίου Δημοτικού Συμβούλου στην Εκλογική Περιφέρεια Παραβόλας Του διευρυμένου Δήμου Αγρινίου Με το συνδυασμό ΠΑΝΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ Του ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΤΑΜΑΤΗ Αγαπητοί μου συμπατριώτες, νέες και νέοι, στρατεύτηκα να δώσω την εκλογική μου μάχη με τον ανωτέρω συνδυασμό γιατί πιστεύω ότι μπορώ να συμβάλλω σημαντικά στη πρόοδο και την ανάπτυξη της τοπικής μας κοινωνίας, στηριζόμενος στις βασικές αρχές της εντιμότητας, της αξιοπρέπειας και της εργατικότητας. Κατάγομαι από την Κυρα-Βγένα - Παραβόλας. Αποφοίτησα από το Γυμνάσιο Παραβόλας και το 1976 εισήχθηκα στη Σχολή Ενωμοταρχών της Ελληνικής Χωροφυλακής. Υπηρέτησα επί τριάντα χρόνια στην Ελληνική Αστυνομία και αποστρατεύτηκα με το βαθμό του Υπαστυνόμου Β'. Είμαι Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Παραβόλας, επανεκλεγείς επί δυο συνεχόμενες τετραετίες. Διετέλεσα Πρόεδρος του Πνευματικού Κέντρου, Αντιδήμαρχος Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής κ.λ.π. Είμαι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Πολυτέκνων Αγρινίου και Περιχώρων επανεκλεγείς επί δύο τριετίες και ταμίας του Συνδέσμου Αποστράτων, Σωμάτων Ασφαλείας Αγρινίου. Είμαι έγγαμος μετά της ΑΥΓΕΡΗ Δήμητρας, Συνταξιούχου (Καθηγήτριας της Επαγγελματικής Νοσηλευτικής Σχολής Αγρινίου) και πατέρας τεσσάρων παιδιών, της Βασιλικής, Πτυχιούχου της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, της Γεωργίας, Πτυχιούχου της Γερμανικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, του Βασιλείου, πτυχιούχου της Σχολής Τεχνικών Υπαξιωματικών της Αεροπορίας και της Ευανθίας, φοιτήτριας της Σχολής Βρεφονηπιοκομίας Αθηνών. Κλείνοντας ΣΑΣ ΚΑΛΩ να στηρίξετε με την ψήφο σας τον συνδυασμό του Κ. ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΤΑΜΑΤΗ και να τιμήσετε, τόσο εμένα, όσο και τους καλύτερους και ικανότερους συνυποψήφιους μου για ένα καλύτερο διευρυμένο Δήμο Αγρινίου. Σας ευχαριστώ Με εκτίμηση ΕΥΘΥΜΙΟΣ Β. ΚΑΡΑΝΤΖΙΝΗΣ