GAIA

GAIA

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Corporate Affairs Excellence Awards 2012


Πρώτα βραβεία για την πρώτη διοργάνωση του θεσμού

Πλήθος εταιρειών ανέβηκαν στο βάθρο των νικητών, έχοντας αποσπάσει τις διακρίσεις της πρώτης διοργάνωσης των Corporate Affairs Excellence Awards, που θέσπισε ο Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων της ΕΕΔΕ.
Με την τελετή απονομής, η οποία πραγματοποιήθηκε χθες στο Μουσείο Μπενάκη,
κορυφώθηκε η πρώτη διοργάνωση των Corporate AffairsExcellence Awards. Στους 29 μήνες ζωής του, ο Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων (ΤΕΥΠ) της ΕΕΔΕ ανέπτυξε σημαντική δραστηριότητα και ανέδειξε τη σημαντικότητα του ρόλου των Εταιρικών Υποθέσεων στη σύγχρονη επιχείρηση.Τα βραβεία αυτά δημιουργήθηκαν για να ενθαρρύνουν τα στελέχη του χώρου και τις εταιρείες παρόχους και να αναδείξουν καινοτόμες δράσεις και πρωτοβουλίες που υλοποιούνται με επιτυχία και έχουν θετική επίδραση και όφελος προς όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, ενώ μπορούν να αποτελέσουν παράδειγμα προς μίμηση.


Οι υποψηφιότητες για τα Corporate Affairs Excellence Awards 2012 αφορούσαν δράσεις που διενεργήθηκαν και ολοκληρώθηκαν, είτε πλήρως είτε πιλοτικά, μεταξύ Ιανουαρίου 2010 και Δεκεμβρίου 2011. Οι κατηγορίες στις οποίες διαγωνίσθηκαν και τα βραβεία που απέσπασαν οι επιχειρήσεις έχουνως εξής:


• Για την Εταιρική Επικοινωνία βραβεύθηκε η Cosmote. Το βραβείο παρέλαβε ο Χάρης Κονίνης, Διευθυντής Marketing &Communications Strategy Σταθερής & Κινητής Tηλεφωνίας. Πάροχος ήταν η Bold Ogilvy & Ogilvy Action, για λογαριασμότης οποίας παρέλαβε το βραβείο η Σοφία Ξανθοπούλου, Account Director. Τοβραβείο αυτό επιβραβεύει καμπάνιες εταιρικής/κλαδικής επικοινωνίας για τηνπροώθηση του εταιρικού οράματος ή του επιχειρηματικού ή κλαδικού σκοπούενημερώνοντας και αφυπνίζοντας την κοινή γνώμη, ενδυναμώνοντας παράλληλατη φήμη του οργανισμού ή και συμβάλλοντας στην επίτευξη των επιχειρηματικώνστόχων.


• Για την Εσωτερική Επικοινωνία βραβεύθηκε η Cosmote. Το βραβείο παρέλαβεη Ντέμη Τζιμέα, Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας του Ομίλου ΟΤΕ. Το βραβείοαφορούσε στην ανάπτυξη προγράμματος ή δράσης, εργαλείων, καμπάνιας γιατην προώθηση εταιρικών στόχων ή δράσεων στους εργαζομένους, καθώς και τηνενεργό συμμετοχή τους.


• Για την Έμμεση Προώθηση Προϊόντος βραβεύθηκε η Diageo Hellas SA.Το βραβείο παρέλαβε η Αναστασία Αγγελή, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων.Πάροχος ήταν η Advocate/Burson Marsteller, για λογαριασμό της οποίαςπαρέλαβε το βραβείο η Ντέμη Kαζάση, Director της εταιρείας. Το βραβείοαφορούσε στην ανάπτυξη προγράμματος, δράσης, εκδήλωσης ή καμπάνιαςγια την προώθηση ενός προϊόντος.


• Για τις Δημόσιες Σχέσεις & Κοινωνική Διαμεσολάβηση βραβεύθηκε η NovartisHellas. Το βραβείο παρέλαβε ο Φιλίστωρ Δεστεμπασίδης, Διευθυντής ΤμήματοςΕπικοινωνίας της Novartis Hellas και αφορούσε καμπάνια, πρόγραμμα ή σειράδράσεων που σχεδιάστηκαν για να ενημερώσουν κοινωνικούς εταίρους καινα συμβάλλουν-επηρεάσουν τη διαμόρφωση δημόσιων πολιτικών και σχετικώννομοθετικών διαδικασιών.


• Για την Καλύτερη Χρήση των Social Media βραβεύθηκε η Avon Greece.Το βραβείο αφορούσε καμπάνια που χρησιμοποίησε αποτελεσματικά τα socialMedia για να ενημερώσει και επηρεάσει τα επιθυμητά κοινά στόχο, πετυχαίνονταςτους στόχους που είχε θέσει η εταιρεία και παρέλαβε η Παυλίνα Κωνσταντάρα,Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της εταιρείας.


• Για τις Σχέσεις με ΜΜΕ βραβεύθηκε η TNT, για λογαριασμό της οποίας παρέλαβε το βραβείο η Μαρία Ανδριανάκου, Marketing Supervisor, με πάροχο την Epikinonia Strategy & Communication, με εκπρόσωπο την ΚατερίναΖαχαρακοπούλου, Account Manager. Το βραβείο αφορούσε καμπάνια πουσχεδιάστηκε για να προσελκύσει το ενδιαφέρον των στελεχών των ΜΜΕ και νατους κινητοποιήσει θετικά, ώστε με τη σειρά τους να συμβάλλουν στη διαμόρφωσηθετικής γνώμης για την εταιρεία στο ευρύ κοινό.


• Για την Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσης βραβεύθηκε η Nestlé Hellas, για λογαριασμό της οποίας παρέλαβε το βραβείο η Αγγελική Παπαδοπούλου,Υπεύθυνη Εταιρικών Υποθέσεων, με πάροχο την H&K Strategies, για λογαριασμότης οποίας παρέλαβε το βραβείο η Ελένη Γιαννακάκη, Digital PR Manager, Headof Community Management Service. Τα βραβεία αφορούσαν σειρά ενεργειώνή καμπάνια που αποδεικνύει την αποτελεσματική επικοινωνιακή διαχείριση μιαςσημαντικής κρίσης.


• Για το Πρόγραμμα Χαμηλού Κόστους που αφορούσε καμπάνια που αναπτύχθηκεγια την επίτευξη σημαντικών επιχειρησιακών στόχων με κόστος χαμηλότερο από 5.000 ευρώ, βραβεύθηκε ο όμιλοςAttica Group, για λογαριασμό τουοποίου παρέλαβε το βραβείο η Χριστίνα Γρηγορά, Marketing & AdvertisingManager, Γραμμών εσωτερικού. Πάροχος ήταν η MSPS AE, για λογαριασμό τηςοποίας παρέλαβαν το βραβείο η Φανή Πετρίδη, Account Manager και ο ΚίμωνΜαλαταράς Corporate Affairs Director της MSPS.


• Στην Ειδική Κατηγορία Best Use of Measurement and Evaluation ο νικητής τηςοποίας προέκυψε έπειτα από εισήγηση της πρωτοβάθμιας επιτροπής αξιολόγησηςμε βάση τα στοιχεία αποτελεσματικότητας, τους δείκτες μέτρησης και αξιολόγησηςτων προγραμμάτων/δράσεων/καμπανιών που παρέθεσαν οι υποψήφιοι στηνπεριγραφή όλων των κατηγοριών στις οποίες κατατέθηκαν υποψηφιότητες, το βραβείο απέσπασαν ισοβαθμώντας η Coca Cola 3E και η Diageo Hellas. Τα βραβεία για λογαριασμό της πρώτης παρέλαβαν οι Νίκη Λαλιώτη, Client ServiceDirector, Progressive PR και Βαγγέλης Μόσχος Marketing Manager Amita.Για λογαριασμό της δεύτερης το βραβείο παρέλαβε η Βάνια Σταμέλου, Corporate PR Manager.


• To βραβείο Εξαιρετικής Απόδοσης σε Tμήμα Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων για τα επιτεύγματα, την απόδοση και την εξαιρετική δουλειάτου απέσπασε η Γέφυρα ΑΕ. Το βραβείο παρέλαβαν ο ΓιάννηςΦρέρης, Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας & Αειφόρου Ανάπτυξηςκαι η Γεωργία Καλαφάτη, βοηθός Διεύθυνσης Εταιρικής Επικοινωνίας.


• Ως Εξαιρετικής Απόδοσης Στέλεχος Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεωνβραβεύθηκε η Ευγενία Θάνου, Γενική Διευθύντρια των Γιατρών του Κόσμου Ελλάδος.