GAIA

GAIA

Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

O Kαμαρά mvp στον Παναιτωλικό!


        

panai-mvp-camara
O Aνρί Καμαρά μετά την βράβευση του για το best goal της αγωνιστικής που έβαλε κόντρα στον Παναθηναϊκό, όπως αναμένονταν αναδείχθηκε και ο «πολυτιμότερος» στην επίσημη ιστοσελίδα του Παναιτωλικού!
pan-firma-kamara4
Ένα… αναμενόμενο αποτέλεσμα αφού ο άσος από την Σενεγάλη έλαμψε στο ματς της περασμένης Κυριακής δίνοντας στην ομάδα του Αγρινίου μια ιστορική νίκη! Έτσι το πρωί της Πέμπτης, ο Καμαρά πήρε το βραβείο του MVP από την κα Βάσω Τσιούνη, που είναι η ιδιοκτήτρια της εταιρίας «Επιγραφές FIRMA», ενός εκ των χορηγών του Παναιτωλικού!
pan-kamara-firma1Ο έμπειρος φορ του Αγρινιώτικου συλλόγου παραλαμβάνοντας το βραβείο  δήλωσε:
«Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους φιλάθλους του Παναιτωλικού για την τιμή που μου έκαναν. Πρέπει να υπενθυμίσω ξανά ότι δεν είμαι μόνος μου σε όλο αυτό. Βάζω τα δυνατά μου κάθε αγωνιστική και είμαι ικανοποιημένος που τα καταφέρνουμε. Προσπαθώ όλο και περισσότερο και ελπίζω να πάμε καλύτερα στη συνέχεια».
 pan-kamara-firma2
Από την πλευρά της η κα Τσιούνη αναφέρθηκε στο πόσο όλοι οι Αιτωλοακαρνάνες είναι δίπλα στον σύλλογο λέγοντας:
«Είμαι πολύ χαρούμενη και υπερήφανη που παραδίδω αυτό το έπαθλο στον Ανρί Καμαρά, έναν ποδοσφαιριστή που με την ποιότητά του και την απόδοσή του μας έχει συνηθίσει σε όμορφα γκολ. Όλοι οι Αιτωλοακαρνάνες στηρίζουμε και είμαστε αρωγοί στην προσπάθεια που κάνει η ΠΑΕ Παναιτωλικός εδώ και χρόνια. Εύχομαι από καρδιάς στους ποδοσφαιριστές, τον προπονητή, το διοικητικό συμβούλιο και ιδιαίτερα στον πρόεδρο κ. Κωστούλα να πετύχουν τους στόχους τους και να δώσουν στον Παναιτωλικό, την ομάδα της καρδιάς μας, τη θέση που της ανήκει».
pan-kamara-firma3

gazzetta.gr