GAIA

GAIA

Σάββατο 19 Απριλίου 2014

Δήλωση Θ. Πορφύρη για τις αυτοδιοικητικές εξελίξεις στο Θέρμο


po-porfyris
Οι πληροφορίες που θέλουν τον Σπ. Κωνσταντάρα να κατέρχεται τελικά ως υποψήφιος δήμαρχος στο Θέρμο, δεν έμειναν ασχολίαστες από τον νυν δήμαρχο Θ. Πορφύρη, που με αιχμηρή του δήλωση, επαναλαμβάνει πως δεν θα είναι υποψήφιος και θα στηρίξει την υποψηφιότητα του Θ. Κασόλα.

Αναλυτικά η δήλωση του δημάρχου:
  "Παραμένοντας πιστός στην υπόσχεση που σας είχα δώσει ότι η τετραετία που διανύσαμε θα ήταν  η τελευταία στην πολιτική μου σταδιοδρομία, πράγμα που αποδεικνύεται ξεκάθαρα από  τις αποφάσεις και τις επιλογές μου θέλω να επισημάνω ότι:
    Η επιλογή του κ. Θεόδωρου Κασόλα ως υποψηφίου Δημάρχου Θέρμου ήταν και δική μου επιλογή.
       Τονίζω ακόμη ότι ουδέποτε συμφώνησα να υποστηρίξω συναινετικό ψηφοδέλτιο με επικεφαλής τους προηγούμενους αρχηγούς των δύο αντίπαλων παρατάξεων.(Θεόδωρο Πορφύρη και Σπύρο Κωνσταντάρα)
Η μέχρι σήμερα πορεία μου διακρινόταν από ειλικρίνειασυνέπεια, σταθερότητα και εντιμότητα στα λόγια και στις πράξεις μου. Παραμένω λοιπόν απόλυτα πιστός σε ό,τι έχω δηλώσει και προτείνει  και ασφαλώς στηρίζω την υποψηφιότητα του κ. Θεόδωρου Κασόλα.
Είναι τιμή σ’ αυτούς που παραμένουν για να φυλάξουν Θερμοπύλες, διότι μετά τη μάχη θα μείνουν οι αγωνιστές και οι εφιάλτες.
Όσο για τους λιποτάκτες της τελευταίας στιγμής ποτέ δεν έδωσα φύλλο πορείας. Τέτοιες επιλογές δε συνάδουν με την αξιοπιστία που απαιτεί η πολιτική διαδρομή του καθενός. Εξάλλου θέλει αρετή και τόλμη μεγάλη για να είναι το ναι, ναι και το όχι, όχι όταν το απευθύνουμε δημοσίως.»